onsdag 27. mars 2013

For eller i mot C&R konkuranser/diplomfisk?

Har du en mening om dette så bli med å stem.
Stemmeboksen er i høyre del av bloggen min. Det er ikke mulig for meg å finne ut hvem som har stemt eller hva folk har stemt.
Spennende å se hva flertallet tenker.

Under er bilde av mine to største fisker. Øverste er en hunderørret som veide 6,6kg i levende live og var 95-96cm lang, men som ble slått i hel for å få en diplom. Fisken var tynn og var ble ikke mat. Den ble kastet.
Fisken under er en hunderørret fra i fjor sommer, som var 81-82cm lang og veide 6,1kg og etter erfaring fra min forrige punding valgte jeg å holde denne over ripa til den våknet til live igjen, og så lot jeg den få friheten tilbake.
Nå sitter jeg fortsatt med et veldig godt minne og magefølelsen er også god. Er det ikke slik det skal være?


Ingen kommentarer: