torsdag 11. april 2013

Strike Pro 105 Arc




De siste to åra har det vært Rapala Husky og StrikePro 105 Arc som har vært de beste for min del. Tett etterfulgt av Tomic.
Jeg har klaget litt på det norske utvalget som jeg syntes er semmert. Og hadde det ikke vært for at jeg ikke lakkerer selv så hadde jeg ikke fisket med Rapala Husky, som har etter min mening tidenes dårligste fargeutvalg når de endelig kjører en serie igjen. HuskyH13`s legendestatus ligger i kapellet.
Det er vanskelig å få tak i de fargene en ønsker seg, for det er rett å slett for dyrt når en må bestille en hel bråte av en farge. Nå har jeg mange ønsker og jeg har gått litt viavia, og endelig ser det ut som jeg får tak i en spesiell StrikePro farge som ikke har vært i standard produksjonen på år og dag.
De få gjenlevende har gitt gode fangster og pundinghåpet ligger i dagen.
Men uansett en gigantisk takk til STRIKEPRO som ordner dette for meg!

Ingen kommentarer: