onsdag 23. november 2011

Vinterfiske...

Ser det er veldig mange som har tatt opp båten for vinteren, og så dårlig som sessongen har vært så frister det å ta opp båten, men..... Tror jeg drøyer det litt til, siden det ser ut som at det har vært en liten oppgang siden i høst. Sommeren var tragisk, med mange bomturer.
Tror faktisk det ble 5 bomturer, og da har jeg 7 bomturer siden jeg tok opp igjen dreggefiske, og investerte i dyprigger. Så det er utvilsomt den dårligste sessongen for meg.
Siden det er over 7 grader i vannet de fleste steder enda så er det en god mulighet for turer helt frem til romjula. Det kan være en meget giftig tid. Og blir det ikke noe fisk så har jeg fått meg Nikon kikkert i bursdagsgave, så da kan jeg være litt ornitolog å kikke på fugler imens jeg er utpå.
Fikk også en fiskedagbok i farsdagsgave, jeg har begynt på om jeg klarer å huke en fisk eller to.
Har hatt ganske bra suksess med mine hjemmelakkerte wobblere i år så jeg skal fortsette å lakkere litt gjennom vinteren.
Har mange ideer jeg skal prøve ut til neste sessong og håper jeg da også har fått laget meg noen egne wobblere. Har masse tanker og planer, men som med det meste så strekker ikke tiden til.

Ingen kommentarer: