søndag 30. mars 2014

Trollingpause.

I de to siste år har interessen for trolling blitt mindre. En grunn har vært det dårlige fisket, men også at det går allt for mye tid. Og det er tid jeg skulle ha brukt på andre ting.
Det har til tider vært mye misunnelse og dritt i trollingmiljøet, som gjør at jeg tar valget å ikke stå som medlem noen steder i år. Men selvsagt er det også mange bra folk også.

Jeg skal ikke si at det ikke kommer til å bli fiske, men tror det mest blir sunnere og billigere alterativer som å gå i fjellet.
Båten blir også vurdert solgt etterhvert, men det koster så mye å få tak i en ny båt siden om interessen skulle kommet tilbake at jeg ikke vil forhaste meg med noe salg om interessen plutselig skulle komme tilbake.

NM var en opptur, men som har blitt en nedtur da utsoppingen av fisken aldri blir klar.

Ha en fin sessong og skitt fiske!

Ingen kommentarer: