torsdag 4. april 2013

Båtstoler

Fikk et bra tilbud på båtstoler på Marineshop.no etter at jeg tok en telefon dit. Det viser seg at det er mange
som ikke har de aktuelle stolene inne, og heller ikke får de tak i stolene på lang tid. Men marineshop.no hadde noen inne som var aktuelle, og i tillegg en knallbra pris. Jeg skulle ha hvite stoler egentlig, men nå ble det svarte og lyse grå. Blå stoler som er vanlig passer ikke sælig godt inn i fargene på båten, som er hvitt og med grønntonede ruter. Så siden jeg fikk en knall pris på en Herbie 54 Flip up , så var det bare å slå til da.
Disse skulle være de beste å sitte i, så jeg har ståltro på at disse er litt bedre å sitte på enn plastkassene jeg har nå. Nå blir det i alle fall mørkegrått teppe inne i båten så blir det litt mer helhetlig, med farger.



Ingen kommentarer: