søndag 18. august 2013

ØRTK`s Tangentreff.

Neste helg er det tid for Tangentreffet, og jeg håper det går bedre enn da jeg skulle på røyetreffet. Skal riktignok kjøre vogn denne helga også, men ikke 100mil.
Planen er i alle fall å ta turen, med eller uten mannskap.
Usikker på om det lønner seg å sette ut på Viken II eller om jeg like gjerne kan dorge meg nedover.
Lenge siden jeg har vært på Mjøsa å fisket og det skal bli skikkelig trivelig. Selv om jeg har veldig små forhåpninger til fisket. De siste årene har gitt dårligere og dårligere fangst utover sommeren, og heller ikke høstfisket har slått helt an.
Men jeg vet at det er noen feite kabber på mattokt der, både ørret og gjedde.

Jeg har fått meg et helt arsenal av noe TOMICer i nye farger, og noen jeg virkelig har trua på. Og noen av disse skal testes under treffet.
Men det er et ukjent område for meg, så golleipsmil må nok være på min side for at dette skal klaffe.
Kanke miste trua da :) SKITT FISHE!

Ingen kommentarer: