lørdag 7. desember 2013

Desemberfiske?!!

Båten har stått på land siden røyetreffet som jeg da ikke fikk vært med på siden jeg ikke var hjemme fra vestlandsturen  før på morrakvisten og det begynner nå skikkelig å verke i fiskelysten.
Det er har vært helt elendig fiske de siste gangene jeg var utpå så det har ikke fristet spesiellt mye.
De siste fisketurene har jeg ikke fått raportert inn enda men etter det jeg husker så er det 26 timer fisketid siden siste fisk.
Men nå som kuldegradene kommer etter å ha fått romstert litt i vannlagene etter siste dagers vind og det ligger litt snø, så sier nå fiskemagefølelsen min at det kan være godt fiske nå.
Om været ikke gjør noen sukk kommende helg så tror jeg kanskje jeg skal prøve en eller et par fisketurer.
Er det fler som har fiskefeber og skal utpå / eller som vil være med?
Jeg har mange nye tomicer som skal prøves sammen med hjemmelakkerte rapalaer. Tenkte jeg skulle ta en hælvpunding til en romjulsmiddag :)

Ingen kommentarer: